Thursday, September 22, 2011

perihal apam-polkadot

Doorgift untuk VIP dah jadi macam kemestian.. untuk family terdekat, bffs, untuk guests yang bagi hadiah best (hahah bias!), dan juga untuk orang yang bekerja keras untuk wedding kita.. so, i decided to have around 100 pieces of VIP gifts.. cukup la kot? lagi pun budget pun takdela besar sangat, my relative suggested an apam polka-dot pack in a cute packaging as one of the items to be put inside my white paperbag yang ditaruk sticker.. my paperbag VIP dah jadi macam goodie bag sebab ada macam-macam! It consists of my idea, my sis and my niece. so untuk tidak mengecewakan idea mereka i decided to put them all. wait for my next post to see more items inside my goodiebag! comel jugak idea ni.. memang geram tgk apam-apam ni after di packing. Tapi.. practical ke?

To me this is not so practical because apam's lifetime is very short. Around 4-5 days max. Apam ni cepat berkulat.. yela species species roti gak la.. so, if you want apam polka-dot as your gift, consider this.. unless you are sure your guests will eat it on the spot.. nasib baik kitorang order untuk 100 sets je.. sbb nak packing within one night tu agak mencabar.. nak packing awal2 memang tak boleh la.. tapi apam apam ini tersangatla cute.. grey-light blue is our theme so we decided to have this combo on our apams...

No comments:

Post a Comment